Hemma

Nu är jag hemma i Boca igen. Var tillbaka i lägenheten vid halv 2 i natt tror jag.
Efter sista kvällen av conference blev en riktigt sen kväll. Alla seniors samlades på ett hotellrum och där satt vi och prata gamla minnen till långt in på natten.
Så det blev bara några få timmars sömn innan jag åkte till poolen igen för att simma last chance meet.
Trött och ganska opeppad på att simma så simmade jag en megakort insimning, badade lite bubbelpool för att bli varm och hejade på de andra simmarna som tävlade i kortbana. Sen la dem om till långbana och jag körde min 50 frisim och det gick faktiskt jättebra! 26,86 hade jag så pers på den med. Kul att hinna simma under 27 innan jag la av :)
När vi gick från poolen sa jag bye bye swimming.

Sen var det bara tillbaka till hotellet, byta om och dra till flygplatsen.
Hemma som sagt mitt i natten.
Nadia sov över här så att hon inte skulle behöva köra hem mitt i natten.
Nu har jag blivit sjuk. Snorig och hostig. Bra timing i alla fall, att det inte bröt ut fullt på conference.
Känner mig helt geggig i huvudet och lyckades låsa mig ute i morse. Bra gjort. 15 dollar för att låsa upp dörren bara, piss!
Sen läste jag Andreas blogginlägg och grina en skvätt. Både kroppen och huvudet är helt slutkörda nu.

Nu börjar the week from hell. Ett quizz, tre prov, en uppsats och en massa responses som ska vara klara. Ligger lite efter. Så nu måste jag ta tag i det här.
Hinner nog inte skriva eller skypa innan slutet av veckan, så vi hörs då!

Tja
senior + föräldrasamling i baren

Kommentarer
Postat av: ma

Hoppas du hinner läsa lite kommentarer i alla fall.

HerreGud vad du har presterat på topp hela tävlingen!

JÄTTEGRATTIS till alla dina pers! Det måste kännas underbart. Jag är i alla fall överlycklig för din skull, har dock gråtit så det skvalat här hemma i min ensamhet.

Lycka till med ditt pluggande nu och krya på dig. Det här fixar du oxå galant.

Du kan ju våra bästa "kurer" när du behöver hjälpa o stärka ditt immunförsvar nu. Glöm inte sömnen bara!

Vi hörs till helgen.

PUSS på dig super"ongen"!

2012-02-27 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0