Graduation date!

Nu har jag fått tid och datum för min graduation bekräftat!
Den 3e maj kl 5pm får jag gå över scenen!
(Om jag inte failar någonting den här terminen, men det tror jag verkligen inte)

Woop woop

Idag kändes det skitkasst på träningen. Och när jag sa Oliver I feel like shit! Så sa han bara att det var bra, så jag litar väl på honom:) Det är ju inte fören på onsdag vi börjar tävla.
Jag och Frida är väldigt synkade nu i alla fall, båda hon och jag kände oss jättebra igår och idag kändes det bara skit..
Men vi övade lite lagkappsväxlingar och där var vi vassa! Tror att vår segaste växling låg på 0,08 typ!
Nej nu börjar melodifestivalen snart, Anna och jag ska kolla!
Sen ska jag skypa lite med mamma och pappa för pappa åker till Pakistan imorgon!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0