Fredag 3/2 - Ny head coach i gymmet

Igår när jag var och gymmade så kom det fram nån snubbe som grep tag i min hand och skakade den kraftigt och meddelade mig att det var han som var Chuck.
Jaha, vem är det här lixom tänkte jag.
Sen frågade han vad jag hette och vad jag höll på med för sport och jag svarade att jag simmar.
Och då bara vrålar han SWIMMMMMEEEEERRRR rakt ut så att det typ ekar mellan spegelväggarna.
Vilken testosteronbomb lixom. Sen gick han bara.
Frågade intern killen som hjälpte mig vem den där galningen var och det var tydligen vår nya huvudcoach i gymmet.
Eftersom coach Payne och de andra killarna i gymmet var anställda av football coachen så var de tvugna att sluta när vi fick en ny football coach för han har med sig nya tränare. Men coach Payne hänger kvar i krokarna, vilket jag tycker är bra.

Imorgon har vi vårat senior meet, alltså vårat sista dualmeet innan conferense. Sista gången jag tävlar i vår bassäng. Och vi möter FIU och Daytona. Det enda som gäller är att vinna över FIU :) 
Som sist! Nu jävlar.

Jag måste bring my A-game säger coach. Duh! Som att jag inte visst det och har verkligen försökt att göra det hela terminen men har bara fått fram mitt D-game typ... Sist jag tävlade bra var på Georgia Tech, i november..
Coach tror att det beror på att jag redan har en foot out the door (till friheten) och det kanske är så det är, även fast jag inte vill det. Det har bara inte varit roligt den här terminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0