After conference gift

Varje år inför conference har vi tre dagar av secret psycher.
Man drar ett namn och till den personen ska man göra en before conference gift, en poster och en after conference gift.
Den första presenten ska ju såklart vara någonting som man har nytta av innan eller på conference, och den sista presenten ska vara nånting man kan se fram emot efter conference.
Min before conference gift som jag fick av min secret psycher bestod av en banan, en gatorade, lite fruit bars och instant oatmeal, haha ja lite random.
Sen fick jag den här postern:

Och som after conference gift fick jag det här:


Det är lite roligt med secret psycher för då blir det lite spännande att komma till träningen under de här dagarna och se vad man har fått för nånting :)
Man måste självklart vara sneaky sneaky när man lämnar av grejerna i skåpen i omklädningsrummet så att man inte avslöjar för personen vem man är :)

På morgonträningen idag körde jag och Frida Leo-serien, 3*50 st 1:30/1:00. Brukar köra den serien några gånger inför varje mästerskap, idag blev det bara en omgång eftersom det är så pass nära inpå tävlingen.
I eftermiddag blir det nog bara glid och lite sprint.
Åh tänk om man kunde topp året om, då skulle jag nog fortätta simma efter conference ;)
Det var så skönt i morse, vädret var fint, Oliver var glad och musiken dunkade i högtalarna. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0