Tillbaka från New York

Nu är jag tillbaka i Boca. Fick plats på planet fast det såg lite tight ut där ett tag.
När jag kom hem såg jag att jag hade vunnit en biljett till Obama tillställningen imorgon. Tyvärr så meddelade mailet att man skulle häma ut sin biljett innan klockn tio och självklart ser jag det 20 över tio.. Men jag ska gå till box office när det öppnar imorgon och och se om de fortfarande har kvar den. Hoppas hoppas.
Ahh vad irriterad jag kommer bli annars! 
Fatta, presidenten kommer lixom till FAU. Hur galet är inte det??!

Mitt lilla påsklov i New York har varit jättehärligt och roligt!
Jag fick följa med på en tävling i lördags. Det var lite kyligt men roligt!
Och vi har ätit på en god grekisk restaurang, firat Andreas kompis födelsedag med Tapas och sangria och gått i High Line park. De sista dagarna var det riktigt varmt och skönt, säkert 20 grader!
Andrea och Toris på Greken

på födelsedags middan

Bday girl!

Påväg till High Line park

Lite lovebug choklad någon?

mums!

High Line park


njuter lite i vårsolen



tänk på det du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0