Sista lektionen

Yes, sista lektionen på FAU hade jag igår. Känns lite konstigt.
Det var min vinklass, och vi fick lära oss hur man gör tequila! Lite passande :)
Ja, nej det är ju inte så att jag kan göra min egen tequila (tyvärr) men jag vet iaf hur det går till..
Sen fick vi smaka på nån whiskey.. Skitäckligt! Drack inte ens upp smakprovet för jag fick så fula ansiktsuttryck av smaken! Ingen annan fick det...

Nej nu hat jag klurat på hur jag ska göra med London. Vilket program vill jag gå.
Occupational psychology, child psychology eller cognitive rehabilitation.... Hmmm...
Den första verkar så tråkig, men programet är accredited av Englands psykologiförbund typ. Just nu lutar det mot det sista alternativet, men den skolan är rankad lägst av de tre.. Humm humm, what to do?

Har som sagt klurat på det idag och pluggat inför morgondagens personality psychology final.
Suttit inne hela dan och börjar känna mig lite seg, men nu ska jag till veckans run club!
Lite kyligt ute har det varit de senaste dagarna.. Bara 26 nu, nästan tröjväder!1 ;)

Men det ska nog hinna bli varmare tills mammsen och pappsen kommer nästa vecka!!
Wiiii!!
skechers!! Skönaste dojjorna!!

Kommentarer
Postat av: ma

+26 verkar HELT OK för min del, tror inte jag skulle sätta på mig ngn tröja alls då.

Lycka till med ditt angelägna problem, dvs att välja, vilket ju kan vara nog så klurigt men det fixar du nog.

Bara två "halvdagar kvar att jobba nu. Börjar kännas riktigt kul nu.

Flaggor - check! Somarkläder-check!

Puss

2012-04-26 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0