Senior banquet

Igår var det senior athlete banquet. Alla seniorer och de som skulle bli invigda i honor society från alla olika sporter var inbjudna till VIP lounge i vår nya football stadium för typ avskedsmiddag och prisutdelning. Alla fick en medalj som vi ska ha på oss på graduation och så fick vi en klocka. Det var ganska trevligt, och huvudcoacherna höll tal om alla seniorerna. Roligt att träffa folk från andra sporter som man har lärt känna under de här fyra åren.

Avskedspresent

Erin och Melissa på banketten

Min rumskompis från freshman year, Liz

Jag :)

Head coachen och jag

lite fancy tallrik och god mat

Alla senior tjejerna

Efter middagen gick vi till en bar och firade min födelsedag lite grann. Vi kom dit prick klockan 12 så det var ju perfekt!

fina Eszter på Irishman

Anthony och Csaba spelar beer pong

Csabiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0