New York!

Nu är jag framme i New York! Flygresan gick bra, 1 klass är ju inget att klaga på:)
Väl framme så hade jag det lite struligt med tunnelbanan. Gick på rätt tåg men trodde att det var fel så jag gick av, gick på nästa igen efter att ha insett att det var rätt tåg, sen när jag skulle byta så tog jag fel tåg, hamnade nånstans jag vet inte vart, men hittade tillbaka till rätt subway igen. Tillslut kom jag fram i alla fall och mötte syrran för lunch på hennes  skola och sen satt jag med på en av hennes lektioner.
Sen åkte vi till Columbia's friidrotts arena och Andrea tränade lite. 
Jättefinnt väder har det varit, igår var det typ 20 grader varmt och skönt, men idag var det lite kallare. Det är så fint här med våren i luften! Sånt saknar man lite i Florida!
Jag tycker Andreas skola är så mysig. Den är mycket mindre än FAU så alla atleterna känner varandra typ. Och killarna i hennes lag är så roliga och trevliga. Ja ni kan ju kika på videon här nere :)
Alla tycker att jag och Andrea är jättelika varandra så de kallar oss för tvillingar.
När jag träffar hennes lagkompisar i matsalen säger de alltid Hey twin!

Imorgon ska vi gymma lite och sen ska vi heja på deras basball lag (vi har gjort en fin hejaskylt till dem) innan vi åker downtown och shoppar lite. Ska försöka hitta några ställen att käka på också som jag såg på food network :) Får se hur det går!




Lite bilder från dagen:

Kulträning på arenan utanför Manhattan College

Häckträning på Columbia arenan

Snabb som vinden!

Det går bra nu kompis

strålar ikapp med solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0