Trötter

Idag var  det recovery... i poolen, INTE på gymmet... Fy f*n jag tror jag halvspydde typ två gånger.. Men det var kul! Nya övningar! :)
Jag älskar torsdagar av många anledningar
- Bara ett simpass
- Bara en lektion
- Gym!!!
- Massage

På massagen idag lyckades jag somna, fast Paulina höll på med pressure points så att det strålade lite varstans i kroppen. Var inte medveten om att jag somnat tills jag vaknade av att jag fick fram nåt slags ljud. (Typ som när jag brukar somna i bilen Andrea haha!) Eller så lät jag kanske så här:

Min massör började i alla fall att skratta och frågade om jag somnat. 
Jag somnade en gång under jullovet när jag var på massage också, men då vaknade av att det hängde dregel ända ner till golvet typ.. Haha jag kan va så fräsch ibland..
Anna skickade den här videon till mig, hon vill att vi skaffar en minigris :) Dom låter ju så sött!
Men det ska vi inte, jag har nekat henne hundvalpar, kattungar och diverse andra husdjur hon föreslagit. 

Förresten! Jag träffade den norska fotbollsspelaren för några dagar sen. Men jag kunde typ inte förstå någonting av vad han sa :( Han fick upprepa sig jag vet inte hur många gånger för där stod jag som ett frågetecken och sa nääe nu förstår jag inte vad du säger. Jäkla Toooris! Han har skämt bort mig med sin perfekta svenska. Men norsken skulle öva på sin svenska så att jag kunde förstå honom i framtiden. Han brukade titta på svenska barnprogram när han va liten så han kunde lite sa han. Hem och öva bara sa jag! Det blir nog bra :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahahahah! Dina suckar i bilen innan du somnade, ahahhaha!

Ja, han är för bra den där Toris :)

Puss!

2011-09-30 @ 06:04:14
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: Torgrim

haha lar dig norska da vaaal, ska no norbaggar alltid put in the hard work eller? :p och jag pratar ju knappt svenska, tror det kommer o gå battre nasta gång :)

2011-10-02 @ 00:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0