sjukling

SÖndag: feber...

Besökte trainers innan träningen i måndags och kunde knappt prata. Han sa att jag inte skulle träna, gick och pratade med Oliver och han höll med. Åkte hem och drack te och pluggade bio bases.
Oliver ville att jag skulle komma på eftermiddagen eftersom jag inte har gjort någonting på hela helgen. Jag tyckte att det var dumt eftersom jag inte mådde bättre men var tvungen att åka dit. Så jag tog det väldigt lugnt i 1h ungefär och sen sa jag att nu fick det räcka.
Va till trainers i morse och mådde lite bättre, nu känner jag mig bara förkyld. Körde hela passet i morse men bara lugnt. Skippade gymmet. Så imorgon mår jag nog ännu bättre! Hoppas jag.

Hade nyss mitt biobases prov. Hade inte noll koll i alla fall men det var ganska svårt. Hoppas att det gick bra!
Nu ska jag plugga till mitt anatomi prov som jag har imorgon!
Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0