Påklädd - avklädd- utklädd

Jag och Chelsea var till Party City och rekade lite inför Halloween!!
Ja jag vet att det är jättemånga veckor kvar men jag börjar att se fram emot Halloween i mitten av sommaren ungefär! :)
För cirkus 180-300kr kan man få kanonsnygga kostymer. Ni kan kika här: Party City!
De hade inte den kostymen jag ville ha, så jag får nog beställa den från hemsidan..

Här kommer ett litet smakprov på vad vi provade:

Chelsea är en skunk och jag är en ande i lampan
Pretty butterfly
bahaha! Warrior princess...
Belle, i skönheten o Odjuret.. Tydligen så ska den här klänningen blinka i mörkret också..

Som sagt jag ÄLSKAR Halloween! Ser fram emot att klä ut mig och sminka mig och självklart måste en peruk införskaffas! Men det är ingen av de här kostymerna som jag kommer vara, tror jag inte i alla fall... Hang tight, till oktober så får ni veta ;)

Kommentarer
Postat av: fanny v

Vad roligt att du har en blogg så man kan följa dig där borta :) Hoppas allt är kanon och att det går bra för dig! kramar

2011-09-20 @ 23:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0