Ma house!

Nu har jag haft träningsvärk i två veckor.. Börjar känna mig ganska sliten.
Och igår på gymmet så slog jag och Frida nog svettrekord!! Helt galet! Frida kom fram till att det nog måste vara en svensk svettgen som vi har.. Inte många amerikaner som har den alltså..
På insimmet känns det som att jag knappt kan röra mig men sen när vi måste börja ta i så känns det lite bättre, måste nog bara få musklerna tillräckligt varma innan vi kör igång.
Veckans sista pass imorgon, gym först sen sim. Och Oliver meddelade att det är medleypass imorn. FML. 
Oh well, det är väl bara att bita ihop, sista passet sen äntligen en dag ledigt! Ser fram emot söndagar för då får jag äntligen sovmorgon!

Här kommer det lite utlovade bilder på min enkla boning

Anna framför tvn



Där uppe i högra hörnet bor vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0