galen nakenfis

Jag vet att jag inte fungerar särskilt bra när jag är trött och hungrig. Dock kan jag hantera mig en aning bättre an min älskade syster *host host*...
Idag efter eftermiddagspasset så skulle jag i vanlig ordning byta om och duscha. Men jag har skaffat ett kombinationslås till den övre delen av mitt skåp där jag brukar lägga in nycklar, mobil och solglasögon så att ingen janitor snor det. Grejen är den att mitt schampo är där inne också, så jag stod där och försökte få upp låset men det vägrade fungera. Jag var 90% säker på att jag kunde koden också, har ju använt den i en vecka nu! Blir lite irriterad på mig själv eftersom cykelnyckeln är där inne och jag orkar inte gå hem, plus att mitt owlcard också är där och utan det kommer jag inte in i min byggnad.. så jag måste få upp låset.
Jag försökte och försökte, provade olika varianter men det ville sig inte!
Som tur var har de flest nu redan duschat och bytt om och lämnat omklädningsrummet, Frida var en av de få som var kvar och hon försökte hjälpa mig.
Tillslut ville jag bara gråta. Pallar inte när sånt här händer! Jag grymtade och skrek rakt ut i frustrering..
Frida tycker att jag ska klä på mig så kan hon försöka med låset lite.
Börjar klä på mig och vips! Där ligger ju mina nycklar under kläderna... Hade inte ens låst in dem..
Åhhhh vad trött man kan bli på sig själv ibland.
Tänk om jag bara hade klätt på mig på en gång istället så hade jag ju hittat nycklarna och sluppit stå där som en galen nakenfis.. Haha
Så kan det va ibland!

Btw: Mår bättre och bättre för varje dag nu. Är bara lite hes och snorig, så vanlig förkylning.

Kommentarer
Postat av: Andrea

pff, du får minsann dina utbrott du med ibland

2011-09-29 @ 01:51:52
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: ma

Shit happens!!

Puss

PS

Det kan behövas lite utbrott ibland men effekten kanske förtas lite när man är nakenfis!!!

2011-09-29 @ 19:16:16
Postat av: Frida

Haha, Jonna, du var mer än 90% säker på koden, hahaha! :) Det var ett fint moment :)

2011-09-29 @ 21:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0