1.15 Check!

I morse höjde vi snäppet på ribban ytterligare, serien var:
2* (600 st 9min + 6*100fr st 1.20
300 st 4:30 + 3*100fr st 1.15)

Men det gick bra, som tur var så var det ju bara 3 hundringar på 1.15! Som Iwona sa "we can handel it!"

Vi tränar ju varje morgon kl 7:30-9:30 men på tisdagar och torsdagar så har jag en lektion kl 9:30 så då får jag gå 20 minuter tidigare och hetsa till klassen. Alltså missar jag totalt 40min av träningen/vecka.
Då finns det ju någonting som kallas make up practice. Yep måndag-onsdag-fredag ska vi komma och simma kvart över 2 istället för kl 3. Missa 40min och make up 2h 15min. Fair deal....
Men jag klagar inte, eftersom vi bara har dubbel träning 3 dagar/veckan så är det ju mindre än vad jag körde på Simgymnasiet, där det kunde bli dubbel träning 5 dagar/vecka.
Så vad gör det! 
Som Frida sa "Vad är det värsta som kan hända? Att du blir lite bättre lixom"
Åh jag är så glad att Frida är här! Äntligen nån med härlig träningsattityd!! Love it! :)



Btw, min anatomi professor använder ett Jedi svärd som pekpinne, just a little FYI :)
Härlig gubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0