X-X-X-X

Jag har börjat att kryssa i min kalender. Blåa och röda kryss á la Jens Fridorff. Det kan ju bli intressant att se en överblick för varje månad, hur man har känt sig på träningen. Känns det bra så blir det ett BLÅTT kryss och känns det skit så blir det ett RÖTT kryss!
Den här veckan var onsdag och torsdag två feta röda kryss! Satan i gatan på ren svenska vad tungt det var dem dagarna. Jag svor till Frida under passet, skönt med svenska så att man inte får skäll av tränaren.. Men man får passa sig så att inte Torbjörn är i närheten när man svär. Han må inte kunna säga sitt eget namn (!) men de svenska svordommarna kan han allt!
Men så helt plötsligt i morse kändes det bra igen! Och skitkul pass var det också, tyckte jag!

10*150 arm 
10*100 ss fr st kommer inte ihåg
10*75 fj med fenor
10*50 fr m paddlar o fenor
Var tredje var hela tiden rå max!
Skit kul tyckte jag, jag älskar när man får en massa vila när man ska simma fort (=älska sprint gruppen)

Vi har bara delat in oss i två grupper på senaste tiden, medeldistans+distans och sprint, och äntligen klassas jag som sprint!! Woho!
Det är så sjukt sugit att ligga och gneta medley när man inte behärskar 3/4 av simsätten bara för att man simmar 200frisim som då ska klassas som medeldistans..
Hoppas hoppas medeldistansgruppen aldrig mer kommer tillbaka!

Jag har nästan lite ångest över allt plugg. Jag har verkligen inget liv, sitter och pluggar hela tiden. Har ine ens varit på bio på flera veckor... Börjar få abstinensbesvär typ.
Men imorn blir det football, första matchen i vår nya stadion! Och biljetterna är slutsålda. Bara 7000 platser kvar till studenterna så det gäller att inte komma som person 7002. Men det ska nog gå och ordna eftersom vi bor 100m från stadion och kan kolla ut genom fönstret och se när det blir tjockt med folk. 35 000 pers kommer det va.
Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0