tomt i magen..

Ahhhh, i går glömde jag äta middag. Jag var på advising och sen skrev jag på min uppsats och sen vips va klockan sju och det var dags för min night class och sen när jag kom hem var det läggdags.
Kom inte på att jag glömt middagen fören imorse och då var det ju lite för sent.
Så det gick sjukt dåligt imorse på passet. Och till råga på allt så blev sprint gruppen uppdelad i sprint och middle D, och självklart var jag i middle D... fml..
Medan sprint gjorde en massa härliga 75or så fick vi göra 18*200 var tredje 175max... Och för att göra mitt liv ännu sugigare denna morgon skulle jag ju "självklart" göra var tredje varv FJÄRIL!
Aja det gick helt sjukt dåligt kan vi ju konstatera och jag blev på jättedåligt humör.

Sen på eftermiddagspasset fick jag tack gode gud simma med sprintgruppen!! Yaaayy!!! Och vi körde sprint circuit! Yayy yayy!
Så det blev inte en helt crappy dag i alla fall, skönt!

Nu måste jag skriva klart den där uppsatsen...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Äta bör man, annars dör man (på träningen) :)

2011-10-31 @ 00:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0