friday! friday!

När man får en serie som 15*300fr st 3:30 är det bara att be till simgudarna att man har bra flyt. Det gjorde jag i morse. Det verkade vara lite vajsing på linjen för jag fick inte riktigt som jag ville.
Det började helt okej, fick ca 10 sekunders vila och kroppen kändes någorlunda okej. Tristessen gnagde dock ganska rejält i huvudet och jag var väl inte den muntraste i truppen kan man väl säga. Men vad gör det när man bara delar vila med en annan simmare vid kanten ca 5 sekunder. Då kan man lika väl knip käft hellre än klaga.
Men efter typ 10 stycken så började det pipa i luftrören, sjukt irriterande eftersom jag vanligtvis bara känner av astman när vi köttar, och inte när vi gnetar..
Men imorse var det "kallt". Alltså ungefär 15 grader på morgonen och under dagen steg temperaturen till ca 25 grader. Men min astma verkar ha ställt in sig på winter mode.
Har haft problem med andningen tre gånger den här veckan.

Men nu är det bara rolig träning kvar, gym imornbitti och sen BEACH PRACTICE efter det! Sen ska vi till Ihop för frukost! Mums!
Hoppas att det är lite varmare imorn... :)


Det är ett football game i helgen igen. Tror inte att jag ska gå, vårt lag är så dåligt att jag hellre sitter hemma och pluggar. Ja nu förstår ni hur kassa vårt lag är..
Här är en bild från Annas och min "tailgating" inför förra matchen, vi kände inte för att svettas ute på nån parkeringsplats och dricka blaskig bud light eller nån annan skit college öl, så vi satt inne i vår lägenhet med AC och ett glas rödvin. Haha vi kände oss sjukt oamerikanska men whatever. Kunde ju kika ner på tailgaten från vårt fönster..

Kommentarer
Postat av: ma

Man kan ju inte beskylla dig för att vara den klagande typen direkt! Det går nog säkert bättre i morr´n!

Härligt bra ni bor ialla fall, alltid ngt att njuta av

Kämpa på älskling!! Belöningen kommer!

Puss

2011-10-22 @ 16:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0