uffftha..!

Idag var en feting RÖD kryss dag.. fml..
Som tur var så åskade det under träningen imorse så vi hann bara simma in lite innan  vi fick avvakta i breezeway ett tag. Så det hårda passet som var planerat blev utbytt till ett återhämtningspass. Skönt! Precis vad som behövdes tror jag!
Eftermiddagen blev också ganska lugn, helt okej pass förutom min absoluta hat-serie som avslut, men shit vad jag är helt slut i kroppen. Efter passet frågade Steve hur det var med mig för han kände inte igen mig. Jag har ont överallt och kan knappt ta mig framåt i vattnet (rött kryss symptom).

När jag skulle hem lyckades jag bryta av cykelnyckeln i låset.. dagens andra fml..
Men det löste sig, Rhi's pappa och mamma kom och hjälpte mig knippsa upp låset och sen tog Rhi mig till Walmart för att fixa nytt lås, så im good to go :)

Imorgon väntar köttar passet 6*200 från pall. Hoppas hoppas att jag känner mig lite piggare då. Det blir en tidig kväll idag!


Kommentarer
Postat av: ma

Usch då, ingen höjdardag precis.

Hoppas din fredag blir desto bättre!!

Min fredag fm blir nog inte det så jag ser fram emot att den swishar förbi snabbt som ögat!

Puss, sköt om dig

Ma

2011-10-20 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0