Och ditt namn?

Igår var jag och käkade asiatisk mat med Chelsea. När beställningen är lagd får man i vanlig ordning lämna sitt namn. När man käkar "asian street food" kan det gå så här:
Jonna blev till Yulna... jaja

Notera den otroligt attraktiva simglasögonbrännan och de alltmer osynliga ögonbrynen. Min ögonbryn brukar vara ganska mörka men av allt klor och sol så har de blekts bort i princip. Fast mina är bättre än Fridas i alla fall, hennes ögonbryna är gone baby gone hehe!

Ibland får man en trevlig (på riktigt) kommentar om sitt utseende så att man blir lite glad i hjärtat. Igår när jag klev in i klassrummet till min första klass efter morgonträningen och satte mig bredvid min kompis Dillan så säger han: va snygg i håret du är! Har du klippt dig?
Mitt svar: jaha men tack! Fast nej, jag har bara inte borstat håret på över en vecka...
Han garvade. Han tyckte att jag såg stylad ut haha.

För att återgå till det här med att lämna sitt namn. Jag kommer ihåg första gången jag shoppade på Victorias Secret och butiksbiträdet (som råkade vara en kille) säger, your total is bla bla bla, and can I have your name and number? Lite ställd klämde jag fram ett sorry but i dont give my number to strangers.. Visar sig dock att det inte var killen som ville ha mitt nummer utan det är en standard procedur och de frågar alla sina kunder, vet inte riktigt vad de ska med nummret till. Aja, pinsamt blev det i alla fall och han garvade gott. 
Men hur skulle jag kunna veta det? :)

Nej nu ska jag på anatomy SI.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh nej, helt borta är de inte än!

2011-10-14 @ 01:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0