Last beach practice ever?

Hela tjejlaget! (Adam Corbin's bild)

Ja undrar om det kan vara så? Sista beach practice någonsin kanske? Vet inte om vi kommer ha fler, detta var årets första och kanske sista. Brukar bara ha beach practicei början av säsongen så vi får se om det blir några fler. 
Såg som vanligt ingenting, inte en haj, inte en fiske inte en rocka. Nada.
Sjukt grym träningsverk i vaderna efter all löpning på stranden.
Kan definitivt konstatera att det är grymt stor skillnad på att simma i en bassäng och ett öppet hav. Jag tar mimg knappt framåt i öppet vatten, men det gör däremot vissa som knappt tar sig framåt i bassängen, ja det är underligt det där.

Innan beach practice hade vi gym. 1 härlig timme beståenda av:
30 manual squats
20 V-ups
10 push ups
10 chinups
........................10 GÅNGER!.................
Sköna valkar i händerna man har nu kan jag ju säga.

På kvällen var det football igen, och jag var tvungen att gå dit eftersom det var 3,0 recognition också. Men jag gick inte dit fören i halvtid, medverkade på recognition grejen (gå ut på planen och skaka hand med presidenten) och sen kollade jag lite på matchen efter  det. För en gång skulle gjorde vi poäng men vi förlorade ändå. Jag och Erik drog och käkade lite frozen yoghurt istället. 

ca 800 ord av 2500 avklarade på uppsatsen om Magna Carta och Declaration of Independence. Suck!

Här får ni en rumpbild med seniortjejerna!
Typ 29 veckor kvar till GRADUATION!!

(Bild tagen av Erin Hersey)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh Jonnis blev så glad när du ringde!!

Vi får prata med kanske redan i veckan? eller iaf snart igen.

Jag var tvungen att fråga Markus dagen efter, du ringde Jonna mig igår.. jaa.. åh jag trodde det var en drömm :)

2011-10-24 @ 08:20:35
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0