Intersquad

I lördags simmade vi intersquad. Vi blev uppdelade i två lag, röd och blå, och tävlade mot varandra. Innan tävlingen hade vi gym, vilket vi kommer att ha innan varje hemma tävling vi har den här terminen. Så man var ju lagom pigg i kroppen men det blir nog lättare när man vänjer sig.
I alla fall så gick det inte så jättebra för mig. Jag hade inte så jättehöga förväntningar eftersom jag varit sjuk precis innan så man får väl ta det för vad det är.
Hoppas att man känner sig lite fräschare till nästa helg, då ska vi simma en invite i Gainesville hela helgen.
Mitt lag, red team, vann! Det blåa laget ledde fram till sista lagkappen och inför sista sträckan ledde de fortfarande, men vi simmade ikapp och förbi och vann därmed hela tävlingen. Så vi slapp ta bort vändningsplattorna efter tävlingen.
Divingbreak

Liz

Torbjörn och jag

Frida njuter av solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0