Im a pregnant woman!

"Det lutar åt att jag är gravid i 8e månaden, så det var ju skönt att det inte var något allvarligt"

Hemma igen från Gainesville med både positiva och negativa resultat kan man väl säga. 
Positivt, simmade bättre på 200fr än förra året, 1.54,1 hade jag.
Lite långsammar på 100fr än förra året, 52,9
Och mycket långsammare på 100fj, 1.01
Jag vill ju simma så mycket fortare den här terminen, vill lixom inte att mitt freshman år ska vara mitt snabbaste år.
Och efter 100fj fick jag en rejäl utskällning av coach Niki, hon skrek mig rakt i ansiktet att det var det sämsta loppet hon sett och att det var så dåligt gjort av mig att simma så dåligt eftersom jag är kapten. Enligt henne försökte jag inte ens i det loppet.
Detta resulterade i att jag började gråta och simmade skitdåligt i 200fr försöket som tog plas ca 5minuter efter denna uskällning eftersom det var en gren efter 100fj. 
Personligen tycker jag att det är dåligt av tränaren att slänga skit på simmaren precis innan ett lopp, jag hade mått mycket bättre av att hon pratat med mig om det efter att jag var klar med mina lopp.

Ingen av mina tränare i Sverige har någonsin skrikit och skällt på mig för att jag har simmat långsamt i något lopp, så det kändes som att få en käftsmäll typ.
I och för sig så kan man väl säga att om mina svenska tränare hade skrikit och skällt på mig kanske jag inte hade börjat gråta och då kanske inte det hade påverkat mitt 200fr lopp heller.
Kan ju fundera över vilken version som funkar bäst.
Jag är en mjukis så jag skulle välja den första versionen med snälla tränare.

Över till något trevligare!
Den svenska familjen har vuxit! Nu är vi hela 9st simmare i södra Florida!
Johan och Linnea från Florida Southern, Emma från Florida Gulf Coast, jag, Fia från Miami Jonas från Nova, Frida från FAU och Klara från Florida International. (Oskar från Nova var hemma och var sjuk)

Och så visade Frida mig det här klippet! Varför är det ingen där hemma i Sverige som har berättat för mig om Filippa och Benjamin förut!? Sjukt roligt ju:)

Kommentarer
Postat av: Frida

"Ett stressmoment mindre - thank you!"

2011-10-11 @ 05:31:08
Postat av: Bosse

Kan du inte ge mig de fullständiga namnen på de svenska simmarna så kan jag använda foto på simma.nu. Har du tid så mejla det till mig på [email protected] hilsen Bosse

2011-10-11 @ 09:04:10
Postat av: ma

"Sicken typ"! (skälla så på våran "onge").

Du kan ju vid tillfälle fråga henne om hon tyckte att det var en bra tävlingstaktik!!! Speciellt den första tävlingen på säsongen.

Kom ihåg att släppa pressen nu, för då låser det ju sig som du väl vet. Det här är ju ett härligt år, eller hur!?!!!

Puss och buss på´na!!!

2011-10-11 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0