Haunted trail

Idag tog jag modet till mig och tog med Chelsea till "the haunted trail" på campus.
Jag antar att det är teater eleverna som har det som projekt att sätta upp en spökvandring i skogen i utkanten av campus.
Det var mörkt och spindelväv och läskiga personer gömda i buskarna. Mesig som man är var jag ju ordentligt rädd. Så med ett krampaktigt tag kring Chelseas arm så började jag vandra. På nåt vänster så hamnade vi först i vår lilla grupp. Så nu har jaag skrikit mig hes nästan.. Men det var kul... När det var över!
Jag har typ sprungit igenom spökhuset på grönalund nån gång för många år sen och svurit på att aldrig mer gå in där och aldrig i livet att jag går in i spökhuset på liseberg som jag har hört ska vara ännu läskigare..
Jag blundar och skriker bara.
Anna vill gå på Paranormal activity 3 imorgon, och jag har ju sett de första två så då måste jag ju se trean också. Men de är riktigt kusliga! Jag är nervös och tänker ta med en tröja jag kan slänga över huvudet om det blir för läskigt..

Nu ska jag sova!
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0