FAU's new stadium!

Idag har jag pluggat anatomi i 12h. Så inte så mycket mer att rapportera där.

Men igår var det an massa andra aktiviteter.
Gym kl 7, manual squats och plankan på Payne’s kommando. Det måste vara det värsta man kan göra i gymmet, det gör så ont och är så sjukt jobbigt!
Simning 9-11, helt okej pass som blev förkortat eftersom det var Mirandas födelsedag och hon fick ett Birthday swim och klarade tiden! Så vi fick en halvtimmes återhämtning innan det var dags för Alumni meet.
Många alumni som kom tillbaka i år, eftersom den nya stadion öppnade, så det var roligt! Lite folk som tog examen förra terminen och folk från mitt första år som det var trevligt att träffa igen. Och självklart en massa ”gamlingar” som jag inte har någon koll på vad de är för ena. Flera stycken av dem är gifta med varandra och har barn. Steve brukar skoja och säga att back in the days there was something in the water that made them mate with each other..

Efter tävlingen så var jag dö hungrig för klockan var redan halv två så det var bara att ta sig hemåt. Tur att jag har cykel för med bil hade man inte kommit långt, poliser och avstängt överallt och folk tailgatade redan på parkeringsplatserna inför matchen.
4 drog matchen igång, vi stod i kön kl 3 och hann precis in samma minut som de började. Stadion var jättefin och fräsch men tyvärr så spelade vi skitdåligt och förlorade med 0-20 till Western Kentucky. Jaja, vi har ju förlorat ALLA andra matcher hittills så kanske inte så överraskande. Eller jag vet inte, vet ju ingenting om football.

Här kommer lite bilder!

Lite kö

Utanför stadion

Under amerikanska nationalsången

Det var ju sagt att det var slutsålt, men så var det inte men mycket folk var det i alla fall

Spela spela..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0