Carnival Glory

Nu har jag suttit lite mer än 1h i telefon med en skittrevlig kille och bokat kryssning efter min graduation!
Kan ni fatta att jag har GRADUATION om typ 7 månader!
Helt sjukt fort har mina college år gått! Swosh!
Mammis pappis och jag ska i alla fall på en 7-night Caribbean cruise efter min examen! 
Stackars Andy får inte följa med för hon har finals week då, stackars stackars henne..
Så när hon pluggar som värst så kommer vi leva gött på den här lilla båten nånstans påväg till Bahamas typ:


Det blev tyvärr ett rött kryss idag också, jäääädrar vad tungt det va på passet i morse... 6*200 från pall, goal time max 8s från pers... Jag var 8s från.... från mina 8s... så ja det gick jättedåligt.
Men ibland är man nerbruten och då är det så.
Fick massage idag så förhoppningsvis så känns det bättre imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0