Bra dag!

Åh vilken bra dag det har varit!! (förutom allt snor som har bosatt sig i mina bihålor och i näsan)
Kändes ganska bra på morgonträningen i morse. 12*200 arm 1-3 start 2:20. Hade 2:04 på mina snabbaste utan problem. Jag älskar att köra arm! Önskar mina händer var lika stora som mina paddlar! Fan va det skulle gå! Fast jag skulle ju se ut som ett monster haha. Får väl nöja mig med min små smala "pianofingrar".

Bara en dålig grej hände på träningen. Det var 5*200 ej frisim efter armen. Jag började simma rygg för inte en chans att jag kan göra 200fj. Jag vill inte ens det. Och absolut inte 5 gånger i rad.
Men tjof så fick jag en platta i baken efter 100m ryggsim. Simma fjäril Jonna. Kan du inte hålla tekniken så sätt in lite frisim, sa Steve. Okej jag kan inte hålla tekniken mer än 50m så jag körde 50fj-50fr. Efter en till 200ing står Oliver där och frågar (läs fräser) vad jag håller på med. Och jag sa att jag kan inte simma 200fj! There's nothing you cant do säger han då. Fan va lack jag blir ibland alltså. Så jag körde 75fj-25fr, för nej jag orkar inte 200...
Frida hade en liknande upplevelse imorse på en annan bana i poolen :)
Vi har typ 1 miljon fjärilssimmare på laget. Seriöst 9 stycken som kör 200fj tror jag. Så varför ska jag också hålla på? Jag orkar inte oc jag vill inte simma fjäril. 
Som jag sa till Liz they need to lay off this delusional drem of me swimming fly.

Jaja, dagen fortsatte på ett bra spår. Och eftermiddagspasset var skönt! (Inget fjäril)
Sen åkte jag och Chelsea till Victorias Secret och skulle "bara" köpa ett par byxor.. Men det är så svårt att göra så inne på Vicky's så jag unnade mig en tröja och en bh också, Har ju faktiskt inte unnat mig nånting annat än mat på hur långe som helst. 
Sen avslutade vi med middag på cheesecake factory! Mums!

Nu ska jag plugga till mitt sport management midterm som jag har i morgon.
Det kommer bli en jättebra vecka det här, den kommer bara flyga förbi för på torsdag efter morgonträningen åker vi till Gainesville och tävlar! Då får man träffa lite svenskar igen, Linnea, Fia, Emma och Jonas (trorjag) kommer att vara där! Jippi Sverige träff! :)

Ship Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0