recap över de senaste dagarna

Lunges med vikt = dödlig träningsverk.
Det har jag lärt mig nu.
Usch de va sådär att man inte kunde gå utan att det ser ut som att man har bajsat på sig. Jobbigt läge.
Ännu jobbigare att vi körde 10*50fr från pall dagen efter, de starterna var inte att leka med, i alla fall de första, efter ett tag så värmdes bena upp lite så då kändes det inte så mycket.

Sen hade jag som tur var massage, så tänkte att jag skulle be henne massera mina ben lite.
Åkte till mitt så kallade paradis och helt plötsligt kändes det som att jag hamnat i helvetet.
Fy SAT*N vad ont det gjorde.. Tydligen hade jag världens tightaste hamstrings och hur mycket knutar som helst där. Inte skönt!
Men jag bet ihop och höll smärto-vrålen inom mig men jag tänker då aldrig mer be om massage på benen det är ett som är säkert!

Lördag och benen känns bra igen! Tack tack.
MEN, då ska vi simma ett medleypass... 
Räcker väl med att säga att Csaba fick ca 1 minuts vila, jag fick ca 5 sekunder genom hela serien... Usch va slitigt det var.
Jag har nog aldrig i hela mitt liv haft så många negativa tankar i mitt huvud som under den timmen det tog att simma den serien. Jag övervägde till och med att bryta mitt eget ben på något vis under passet, visst jag skulle ju missa conference då men skulle i alla fall slippa simma serien. Så illa var det!
Men jag gjorde inte det, men det var lite jobbigt att brottas med all den där negativiteten i huvudet. Önskar att jag bara kunde stänga av hjärnan och simma. 
Typ som Doris i Hita Nemo, just keep swimmin, just keep swimming....

Idag har jag signat upp för klasser för SISTA gången på FAU :)
Och eftersom vi gjorde mördar-astma-passet 15*200 imorse så är det mer än 1vecka kvar tills vi kommer göra det igen, förhoppningsvis två eftersom vi inte tränar nästa måndag (hoppas jag i alla fall, vi tävlar ju hela helgen så då brukar vi få ledigt på måndagen).
Snart är det Thanksgiving!
Snart är det JUL!
Snart får jag spela julmusik på repeat. Känner att Justin Biebers julskiva kommer att spelas flitigt!
Snart får jag åka hem!

100 dagar är det kvar till Conference också!


Kommentarer
Postat av: ma

Usch då, JOBBIGT! men.... you did it!!!

Hej heej, vart har leva i nuet och njuta av det, tagit vägen då!!!????

Pusss

2011-11-15 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0