poeten Jonna? Svar Nej!

Noooooooooo vi har börjat med poetry i min creative writing class.. Blä!
Jag pallar inte för jag fattar typ bara hälften av vad dom skriver, och så ska vi hålla på och skriva egna dikter. Jag är totalt talanglös. Blä blä blä, jag vill skriva fiction!

"om du va en blomma och jag var en ko, skulle jag äta upp dig för du är så go!"
Det är ungefär den nivån jag ligger på haha!
Fast inte ens det duger för vi ska tydligen inte rimma... blä igen.

För nån vecka sen beställde vi Fabiola baddräkter och bikinis med FAU tryck på. Jättefina blev dem. Tyvärr har de blekts ganska fort i solen men de är fortfarande ganska söta :)
Här kan ni beställa era egna! 

(Erin Hersey's bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0