pass 2 & 3

Finalen på 500fr gick okej. Typ samma tid som i morse men lite långsammare öppning. Fast det var mycket skönare att simma imorse eftersom då simmade jag i typ det andra heatet eftersom jag var anmäld på 5:10. Öppet vatten och bara mig själv att fokusera på. Kände mig lite mer stressad i finalen när det var en massa andra runtikring. Men coach var nöjd och sa att jag skulle vara nöjd eftersom det en "freebe" och ett av mina vanliga lopp.
Sen simmade jag 4*100me också i slutet av passet. 52 nånting tror jag. Kändes väl okej, inte så jättebra. Lite sliten efter 500 loppen tror jag.

Imorse simmade jag 200fr och tog mig till c-final på det också. 1.51,89 så säsongsbästa men typ 1sek långsammare än förra året. Ska försöka öppna snabbare ikväll och hålla farten. Vi får se hur det går..
Sen är det antagligen 4*50fr och 4*200fr också. 

Nu ska jag plugga, bio bases final på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0