pass 1

500 frisim, pers med 14 sekunder. Inte så illa pinkat (fast okej då jag har ju inte simmat det sen freshman året)
Coach Niki sa att nu ville hon se mig simma under 5.10
Och det gjorde jag! 4.57 nånting hade jag.
Fast shit asså, när jag kom till 200 fällde jag nästan en liten tår och ville gärna stanna där. Har inte simmat längre än 200 på tre år...
Blev lite trött på slutet men hade rätt jämna splittar ändå. 56-59-1.00-1.00-1.00.
Slutade 21a och Niki meddelade att jag "tyvärr" var precis utanför final eftersom de bara kör A och B finaler. Jag kände mig lättad!
Men det varade inte så länge för det visade sig att de visst kör C-finaler så nu måste jag simma det en gång till. Mindre sugen faktiskt eftersom det betyder att jag inte kommer att få simma lika många lagkapper som är så mycket roligare att simma! (och kortare!)
Men men de är bara att kötta! Det gör ju inte ont fören på slutet (förhoppningsvis..).

Igår kväll kom Sable och Kevin förbi och hälsade på på hotellet! 
Åh vad mysigt det var att träffa dem igen, även om det bara blev en liten kortis :)

Kommentarer
Postat av: ma + pa

Bra jobbat nu kan du ju även ta 1500m nu när du är en långdistansare.

Puss och lycka till

2011-11-19 @ 00:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0