Miranda Uhl!!

Här kan ni se ett reportage om Miranda som simmar för vårat lag! Hon är så sjukt häftig och jag är mäkta imponerad av henne måste jag säga! Helt klart en av de coolaste personerna jag har träffat. 
På ett pass för några dagar sen bad Steve mig komma upp i slutet av passet för att prata med reportern om henne. Jag trodde att det bara skulle vara en tidningsreporter så när han tröck upp en kamera i facet på mig så kom den riktiga invandrar-Jonna fram.. Shit va nervös jag blev och skit kass engelska! Tur att de inte tog med så mycket:)
Frida berättade att Miranda också har en egen Wikipedia sida, de är ju lite status också :)

Klicka HÄR!!! <-------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0