Dance party!

Tack för din kommenter Petra! :)
Jag har lite hemlängtan, vill att det ska vara jul nu så att man får mysa hemma!
Tror att det beror på att de har börjat göra reklam för 25 days of Christmas på ABC. Älskar julfilmer! :)
I alla fall så längtar jag tills jag är hemma och kan dansa med Andrea! :)
Vi har köpt just dance 1 och 2 till varandra i julklapp! Kommer att bli en jätterolig jul!
Här är ett klipp från när Iwona, Nathalie, Chelsea och jag lekte för några veckor sen :)

Och idag när jag kom in i lobbyn så hade de ett dance central dance party där! 
Såg så sjukt roligt ut när de här killarna spelade, totalt talanglösa hehe!


Imorgon ska vi tävla i Miami!! 
Och vi SKA vinna över FIU! TAGGA!!!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag längtar också!!! Men du kommer ju äga sönder mig för jag har aldrig spelat.

2011-11-05 @ 14:56:49
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0