You Look So Much Better When You Smile ;)

Om några timmar ska jag åka till Ft Lauderdale för att tävla i helgen. Jag känner att det här kan gå lite hur som helst. På träningarna har jag till största delen SUGIT kan man väl säga, det har gått så sjukt dåligt och jag har bara kännt mig helt slut. Däremot har löpningen kännts mycket bättre, lyfter tyngre vikter i gymmet och till och med yogan har börjat kännas bättre. Men simmässigt så kravlar jag på botten typ. MEN i tisdags på kvalitépasset gick det helt plötsligt bra.. För att dagen efter vara katastrof igen.
Oh well..
Ska sova hos Jonas i helgen så att jag slipper åka mellan passen :) Mysigt!

Förresten så överlevde vi ju "dommedagen". Det var ett väldans tjat här om att världen skulle gå under den 21 tror jag att det var. Nån knasboll hade till och med investerat alla sina pengar i stora billboards som upplyste all runt om här i Boca att BE PREPARED typ. 
Undrar vad han tänkte när han vaknade upp den 22a..? 

Nej nu ska jag titta på bachelorette!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0