Sommarlov!

Å det är så skönt så sköööönt!!!
Jag känner mig så avslappnad och lugn.
Har flyttat ut från UVA och in hos Rhi. Men måste bara säga: fan va grejer man har! Tänk att så mycket skit fick plats i det lilla dormet.. Oh well.
När Anna och jag flyttar in i den nya innovation village så ska vi inte ha nå skit! En helt ny fin och fräsh lägenhet! Can't wait!!

Igår när jag cyklade till gymmet från Rhis hus så hoppade kedjan av 4 gånger. Först höll jag på att få utbrott men sen tänkte jag äh va fan, jag har ju tid på mig så du får hoppa av hur mycket du vill för du kan inte förstöra min dag i alla fall. Så jag fick på kedjan igen alla gångerna, fast det smärtade lite i hjärtat att se mina ny manikyr naglar bli helt svarta men men, det finns ju nåt som heter tvål.

I torsdags var tanken att jag och Chelsea skulle slappa på stranden i Fort Lauderdale eller Miami eftersom det var hennes sista dag här innan hon åker hem till Texas för sommaren. Men det regnade så det blev en dag med shopping istället. Chelsea behövde en balklänning för hon ska gå på bal med en kompis i helgen. Så vi hittade en megafin klänning åt henne. Sen åkte vi till en fleamarket och jag köppte ett fint litet armband, och innan vi käkade middag bjöd Chelsea mig på manikyr och pedikyr (där av mina vackra naglar som blev nerskitade med cykeln).

Det har blivit många troppar till Ft Lauderdale de senaste dagarna. Igår tog Erik med mig dit för att köpa en hemlig grej. Kan inte säga vad för jag köpte en till syrran också, det är ju hennes födelsedag snart :)
Sen bjöd han mig på middag på ett jättemysigt ställe! Jag ha så generösa vänner som tar så bra hand om mig! Tack alla!

Snart ska jag till IKEA med Rhi och hennes mamma. Köttbullar med lingonsylt yesss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0