Amazing weekend

Jag har haft så kul i helgen!
Började med ett härligt pass på lördagmorgonen då jag INTE behövde simma 8*400me som våra tappra medleysimmare var tvugna att göra. Istället fick jag simma 8*100fr decending strong to fast, sen samma sak 6*100 och 4*100 med lite lösa 50or mellan.
Efter träningen påbörjade jag och Kristen vårt äventyr med destination South Beach. Grejen var bara att vi inte hade någon bil..
Så man tager vad man haver eller hur:
Ja vi cyklade ju inte hela vägen till Miami, det hade tagit lite lång tid men vi tog oss till trirail stationen, tog det tåget till Miami, missade precis metrorail eftersom vi hamnade på fel platform så vi fick vänta 30 min på nästa. Inga större problem. Efter metrorailen började det riktiga äventyret. Att navigera till South Beach.
Med musikfestivalen Ultra pågående i Miami vår det hur mycket folk som helst!
Och vi cyklade och cyklade, svettades eftersom det var nästan 30 grader, och cyklade ännu mer.


Vi va lite vilse ett tag och råkade ta fel bro så vi fick vända om och kämpa oss över bron igen men tillsist kom vi rätt. ungefär 5h senare var vi framme!
Hungriga och törstiga slog vi oss ner på en restaurang och njöt av goda drinkar och lite krubb!
I väntan på att Doug och hans kompisar skulle komma tillbaka från Ultra så hängde vi lite på stranden, stötte på en konsert med Swedish House Maffia och några trevliga Australienare!
Runt 1 kom killarna tillbaka så då gick vi till en gaybar! Sjukt roligt, bra musik och smockat med barbröstade killar :) Nu vet jag vart dom gömmer sig, alla snyggingarna alltså, tyvärr så är dom ju gay då också haha!
Men det var så roligt att träffa Doug igen, och han var jätteglad att vi hade cyklat så långt för att träffa honom! Jag saknar honom så mycket sedan han flyttade till California!! <3 Best friend!

Det kändes som en liten minisemester, stämningen i South Beach var så härlig och festlig, helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0