you can suck it!

Det kändes ganska bra på träningen i morse. Vet inte om det beror på faktumet att vi körde explosivt i gymmet igår istället för tunga vikter eller att jag börjar vänja mig lite vid all crosstraining, who knows..
Anyways, två av tjejerna som också är kvar och tränar har pratat bakom ryggen på mig och sagt till folk att jag inte ens försöker på träningarna bara för att det har gått så långsamt. De har självklart inte haft mage att prata med mig så de har ingen aning om hur mitt träningsupplägg ser ut. 
Tydligen hade de även kommenterat elakt om mig när jag fick ett annat pass eftersom jag var den enda som skulle tävla förra helgen, men då fick coach Niki nog och skällde ut dem. 
Asså jag blir så trött och ledsen av sånt här, och seriöst, jag är för gamal för sånt här trams drama! Grow up!

I alla fall så TOTAL krossade jag dem på träningen i morse och de klagade över hur trötta i kroppen de var.
Jag slösade inte ens en blick åt dem men tänkte för mig själv

KARMA IS A BITCH, BITCH!

Ååå, det ska bli så skönt att komma hem!

Kommentarer
Postat av: ma

WELL DONE JONNA!

Vilken skön känsla men... sssååååå gammal är du ju inte, du är bara en ovanligt klok och förståndig "onge". Och YES, du är ju våran "onge"!

Vi är otroligt stolta och glada över det o det vet du väl.

Älskar dig och vi ses snaaart!

Puss ma&pa

2011-06-07 @ 21:09:21
Postat av: ma

PS

I morgon startar "stora spindelutrotningen" på ditt rum, (hur nu det skall gå till för jag har inte sett de där monstren som Andrea pratar om) men vill bara att du skall veta att vi gör allt vi kan!

PUSS ma

2011-06-07 @ 21:18:29
Postat av: Duvetvem!

Du vet vad som väntar på träningarna här hemma;)

2011-06-08 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0