Helg och Martin Luther King dagen

Tävlingen mot UF gick lyckligtvis bättre än förra hemma tävlingen, men den gick inte lika bra som förra året. Lyckades i alla fall ta en tredje plats på 200 (1.52) så det var väl okej. Fast jag simmade på 1.50 förra året..
Nu har jag fått iväg baddräkts beställningarna också, blev en beställning av Arena hemifrån Sverige! Coach hade ju egentligen inte tänkt ge oss några tävlingsdräkter i år utan köpa mer tröjor och sånt för pengarna istället. Är inte det den dummaste idén i världshistorien eller vad? Hur många division 1 lag får inte tävlingsdräkter till conference?? Tur att han tänkte om! Men vi är ju så "fattiga" att vi bara fick $150 att köpa dräkten för så man fick betala en del själv, men bättre än inget.

I helgen var Jonas här!! :) Jihooo!
Vi var på en bar på lördag kvällen och tog en drink och umgicks lite med Eric, Rafael och Melanie som också var där.

På söndagen skypade vi med Laura! Känns så konstigt att hon inte är här.. Men som tur är så är Melanie som har tagit hennes plats väldigt snäll och trevlig. Tur det, vi kunde ju har fått nån störig person eller ett psycho, man vet ju aldrig..

Sen åkte Jonas, Anna, Melanie och jag till Eco Yogurt och åt sån där supergod frozen yogurt! Mmmmummm!!

Efter det tog vi oss till bowlinghallen och lekte lite i spelrummet :)
Hanna: jag provade på dansmattan igen och den här gången var jag mycket bättre haha :)


Sen var Jonas tvungen att åka hem igen :( Men vi ses nog snart igen!

Måndagen pysslade jag och Janelle lite med tjejernas överraskning till Conference :)
Det var ju Martin Luther dagen så då var skolan inställd. Men dubbel träning och en del plugg klämdes in också, samt ett True Blood avsnitt med Anna.

Dax att träna igen snart, och coach Payne sa att jag och Erin kunde komma och gymma efter träningen, ska bli spännande att se vilket lag han låter oss träna med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0