<3

Alla hjärtans dag ja, eller också känd som single awareness day..
Å alla planerar och det är middag hit och middag dit, krambjörn här och choklad där. Jag blir typ helt trött i huvudet av att bara lyssna på allt. Asså visst det är väl mysigt om man har en respektive men folk har typ ångest inför den här dan för de vill göra den så himla speciell. Vilken tur att man inte har en pojkvän asså *host host*..
Blev ju inte alls avis när syrran berättade om hur hon blev uppvaktad, middag och Bellas sång på piano. Vart fan har hon hittat den där killen lixom? Norge antar jag...

Jag fick i alla fall en fint litet kort från Chelsea och Rafael kom över med lite kulinariska nyheter som hans mamma hade bakat. Sen tog jag fram min daim påse från IKEA och kollade på bachelor i min ensamhet, glammigt värre :)

Nej nu ska jag plugga lite innan idol börjar!
Och förresten, imorn åker mammis och pappis till New York och på tisdag nästa vecka får jag träffa dem i Dallas!!!<3
6 dagar kvar till Conference!

Sverige date på IKEA :)

Kommentarer
Postat av: ma

Kommersialism heter det oxå. Man behöver ju inte gå på allting så´nt så ta det lugnt. Det skall bara gynna "handlarna". Man kan bry sig om varandra varje dag utan att det behöver kosta en krona eller skapa vånda o stress!!!!Puss, ses snart, vi har "värmt upp" med vårvärme i NY så nu hoppas vi att du fixar sommar i Dallas)

ma

2011-02-19 @ 05:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0