Whats goin on.. Jonah Mowry

Såg den här videon idag

Började nästan gråta, jag blev riktigt illa berörd. Jag blir så arg när folk är elaka mot någon bara för någon strunt sak! Tänk på hur ord kan såra och var snäll mot andra, så jävla svårt är det inte!
Människor som mobbar är svaga och osäkra. Och de som står berdvid och inte yttrar ett ord när det händer tycker jag nästan är värre. Man kan tycka vad man vill om någon, man behöver inte gilla alla, men har man något att säga ska man säga det till den personen det gäller och kan man inte göra det så kan man lika gärna knipa käft.
Ser ni någon som blir illa behandlad eller hör någon snacka skit, visa då att ni har en ryggrad och stå upp för den personen! Jag kan lova er av egen erfarenhet att det kommer att uppskattas.

Tur att det finns så många bra människor, som den här killen till exempel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0