Finland är här!!!

Vi har fått finbesök! Laura och Ulla är här! Har inte sett dem sen Lauras graduation förra året så det var ett kärt återseende :)
De ska stanna här heeeela lovat, jippi!!
De var trötta och jetlagged när de kom igår men ikväll blir det (hör och häpna) hockey match i Miami, vi ska se Panthers spela. Första riktiga hockey matchen för min del, kan ju bli intressant eftersom jag kan klassas som en hockey retard. Kan typ ingenting om hockey, eller jo lite som Nisse lärde mig i somras. Men det blir nog roligt!

Fick lite bilder från Lauras graduation förra året! Efter hennes ceremoni så åkte vi till stranden och självklart ballade det ur lite grann, som ni kan se :) Vi ska föreställa en soccerplayer och en fotboll, fast jag tycker det framgår ganska tydligt ändå, eller? :)
Jag, Laura och hennes mamma


Beach time, December 9th 2010

Smile to the camera...


Jag och Ulla

Det var så här det började..


efter ett tag kom vi fram till att det nog ser bättre ut om den riktiga fotbollsspelaren agerar fotbollsspelare och jag agerar boll...


så där ja. Mkt bättre!

Låt oss kalla följande serie: flygattack mot Ulla!






De andra människorna på stranden undrade nog vad tusan vi höll på med.. :)

Idag har jag bara haft inlämning av vår final portfolio i creative writing klassen, och så skulle man läsa upp nånting man skrivit för hela klassen. Jag tycker att det är tråkigt att klassen är slut faktiskt, vi hade det så mysigt och trevligt varje vecka :)
I eftermiddag blir det träning, ska verkligen njuta av de här singeldagarna fram till på onsdag. På torsdag börjar christmas practice med double-double-single schema. Alltså hade vi vår sista lediga dag innan vi åker hem igår.. Känns tungt och det kommer bli jävligt slitigt, men sen får man mysa i Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0