Done done doneeeee!

I måndags var jag på min första NHL match! Riktigt roligt var det, lite kyligt bara men tur att det då är 20 grader när man lämna arenan :)
Köpte en Panthers tröja som jag hade på mig idag, mötte en kille i hissen som nästan blev lite exalterad över att jag var ett hockeyfan. Så jag sa att jag var ett nyfött hockeyfan, bara 2 dagar gammal :)
Ulla, Anna-Kaisa och Laura. Laura är riktigt exalterad :)
Bank Atlantic Center i Miami


Nu är jag klar med alla mina finals! Så skönt! Det var inte så illa den här terminen, kanske för att förra terminen kändes som terminen från helvetet... 
Så nu är jag klar med 7/8 av college! Helt galet!!

10 dagar tills jag åker hem!
17 simpass
4 gympass
1 tävling!

Nu ska vi nog dra till stranden en sväng med finnarna och ikväll är det en christmas parade i Mizner. Mys!

Lika bra att njuta nu för i morgon börjar det riktiga helvetet... Christmas practice....

Kommentarer
Postat av: ma

BRAAAA jobbat gullan!!!

Nu är det väl älsklings h-t som börjar! Förmodligen det sista?!

SES snart

PUSS

2011-12-08 @ 20:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0