Dag 2

Vaknade i morse och ögat var hel igensvällt. Kändes nästan lite läskigt att cykla till träningen för depth preception var inte på topp. Men det gick bra.
Väl där så checkade coacherna hur jag såg ut, gav rådet att jag skulle säga att jag var ett MAA proffs till folk som frågade. Eller den klassiska "you should see the other guy".
Efter det fick jag gå till vår training rummet och cykla i en timme, sen köra abs på kanten medan de andra köttade 90*100fr i poolen.. 

Åkte till köpcentret med Kristen för att använda mitt secret reward kort på Victorias Secret, tyvärr var det bara $10 men bättre än inget. Men herre gud va trevliga alla var när man ser ut som att man har blivit misshandlad. Here you go sweetie, can I help you with anything honey? osv. De trodde säkert att jag hade nån abusive pojkvän eller nåt..
Bara en gay man som jobbade på bath and bodyworks frågade vad som hänt och han blev alldeles förfärad när han hörde, oj oj oj 50lbs, usch usch. Väldigt flamboyant :)

Sen började det smaka äckligt i munnen och jag upptäckte att jag spottade blod så en trainer skjutsade mig till sjukhuset igen för att röntga ansiktet. Visade sig att allt var helt så det är nog bara lite blod som har kommit in i bihålorna eller nåt sånt. På eftermiddagen kunde jag öppna ögat igen.

Efter träningen i morse

Nu på kvällen.

Måste ha plåster på när jag går ut, så då ser det nästan värre ut eftersom alla föreställer sig värsta köttsåren där under. Men fick fina prinsess plåster av Frida så dem kommer jag rocka ikväll när vi ska på bio. Folk stirrar endå så mycket så vad spelar det för roll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0