en massa onödig fakta om mitt liv just nu

Dagen blev i alla fall lite bättre.
Gick till första lektionen som var inställd. Det är ju typiskt att de ska ställa in lektionerna just den dagen man inte kollar sin mail. Men men, så jag åkte hem i alla fall och hittade Anna-Panna hemma. Hon hade tröttnat lite på skolan och bestämt sig för att kolla på golf istället, pågår visst nån stor turnering just nu.
Supersnäll som hon alltid är så skjutsade hon mig till postkontoret så att jag kunde posta hem mobilen så att pappis kan lämna in den för lagning, hoppas hoppas att den går att laga..

Sen åkte jag till RadioShack för att införskaffa en billig skittelefon eftersom lånemobilen jag fick av Jessica inte fungerade med mitt simkort.
När jag förklarade mitt problem för killen om jobbade där så sa han att jag bara behövde låsa upp telefonen så skulle det funka!
Shit, kors i taket lixom, jag hittade en KUNNIG person på RadioShack, annars brukar det bara vara en massa retards där som inte kan någonting.

Så jag tog mig hem, kände att jag behövde en strabucks frappé för att vända min dåliga dag innan nästa lektion började. Mumma! 
Lämnade in rough draft för min sista uppsats, prompt var att skriva ett nytt slut till en av short stories som vi läst, jättekul faktiskt! Har kommit ungefär halvägs och Dr LaCrone äääälskaded det han sett so far, han såg fram emot slutprodukten! Yay!

Sen gick jag tillbaka till Starbucks och köpte en frappé åt Anna som tack för hjälpen!
Jag sa att det var perfekt att hon va hemma idag så att hon kunde undsätta en Jonna i nöd. Antagligen hade hon på ett undermedvetet plan kännt på sig att jag skulle vara i behov av hjälp just idag så det var däför hon skippade sina lektioner!

Efter det spenderade jag 90minuter på att försöka låsa upp telefone, killen sa att jag bara skulle Googla så skulle jag hitta instruktioner. Ja nu är jag ju inte världens mest tekniskt lagda person så det var lite svårt faktiskt. Slutade med att jag ringde AT&T och bad om hjälp. Funkade bra det!
Så har jag iaf en telefon och kan kontakta andra medmänniskor, känns genast mycket bättre!

En vecka till tävlingen i Miami!!

Gaaah! Imorgon ska vi gå på Insidious.. Tydligen en skitläskig film och min syrra har varnat mig att jag antagligen kommer att svimma eftersom jag är mer rädd än vad hon är.. Jag är nästan nervös! Anna tvingar mig att gå för att jag tvingade henne att gå på Twilight...
Jag önskar att jag hade en snuggie att gömma mig i på bion..

Kommentarer
Postat av: ma

Tänk att det löser sig alltid!

Hälsa Anna och tacka för hjälpen från oss här hemma i Köping.

Puss ma

2011-04-08 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0