LCM Meet Miami day 2

Så här gick det:
4 lopp 4 guld!
Kanske inte så svårt eftersom motståndet var X antal år yngre, men men, jag simmade bra så jag är nöjd!
Började med 50fj idag och hade 29,07. Relativt bra för att inte var särskilt sprintig just nu. Och inför 100ingen sa Oliver att om jag simmade bra skulle jag slippa morgonträningen på måndag.
Då blir man ju genast taggad, och jag simmade på 59,17. Också det bättre än på SM förra sommaren:)
Bra, hoppas att det här kan hålla i sig nu så att man kan få simma bra på SM i långbana nån gång!
Ollie var nöjd och ingen träning i morse! Yesss!

Kul tävling, fin bassäng, bra lopp. JAG ÄR NÖJD! Mer nöjd än med Conference till och med. Skönt att få simma bra nån gång under säsongen i alla fall.

Fick mig en liten fan club också bestående av 12-15 åriga killar
Naaaajback Naaaaajjjjback! Good Swim!! *high five*
Efter varje lopp!
Haha sött!

Eszter's start på 200br
Warm down lane
Chelsea laddar inför 800IM
Klaaar!
Eszter & jag
Csaba joinar!
Ollie och Jag
Leka under vattnet det gillar vi :)



Kommentarer
Postat av: pa

Det finns inte medaljer tillräckligt stora eller många för att täcka dina prestationer, idrottsliga eller akademiska.

Puss

2011-04-19 @ 07:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0