LCM Meet Miami day 1

Igår var vi en liten trupp som åkte till Miami för att tävla en långbanetävling.
Vi har fått tagit det ganska lugnt på träningen den här veckan, sista fartpasset var i tisdags om jag minns rätt, så lite smygtoppning nästan.
Igår simmade jag 200fr och 50fr och det gick verkligen över förväntan! Hade inte något motstånd direkt för det är en åldersklass tävling med 15 och äldre, så jag med mina stabila 23 har ju några år på alla andra hehe.
I alla fall så körde jag 200, inte en alltför blodig öppning utan det kändes väldigt bekvämt och sen tröck jag på andra hundringen. Splittarna blev i alla fall 1.02-1.04 och jag förvänade mig typ en tid runt 2.10 med tanke på hur ont det brukar göra på en 200ing och den här kändes bara bra, och inget motstånd att försöka kriga ner på slutet. När coach Oliver sa min tid och mina splittar kunde jag bara säga OJ.
Riktigt roligt! 5 sek snabbare än på SM förra sommaren så det känns ju bra inför årets SM! Och mitt pers ligger ju alldeles därikring så det var roligt!
50 gick helt okej också, fast hade glömt hur långt det känns i långbana. Vart är väggen lixom?

Idag väntar 50 fjäril och 100 frisim. Ska bli intressant att se om den här tävlingen kan rankas som bättre än conference. I så fall vet jag hur jag INTE ska toppa i framtiden

Liten trupp från FAU

FIU har en ganska fin pool, varm men fin

Walsh & Alan redo för 100br

Csaba också

regnet höll sig borta tack och lov! Chelsea & Jess!

Liz är glad och Csaba vet jag inte vad han håller på med

Erik & Eszter

Eszter, Jess och jag

He loves me :)

Kommentarer
Postat av: ma

Vem gör inte det?(kommentar till sista bilden)

Gud vad kul att få känna på den känslan igen va´!?!

Grattis, det där är du verkligen värd.

Lycka till m fortsatta träningen

Älskar dig, PUSS!

2011-04-18 @ 18:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0