Jonas Födelsedag!

I torsdags var vi på mitt favoritställe Cheesecake factory för min födelsedags middag!! :) MUMS!!!


Chelsea, jag och Emilie på Cheesecake factory

Och igår var det Jonas födelsedag!
Och lämpligt nog var det också dagen för påskmiddagen på IKEA som vi har väntat på i flera månader typ!
Tyvärr kunde inte Anna komma med för hon var tvungen att träna:(
Dom hade sill, prinskorv, köttbullar, potatis, Jansons frestelse, gratäng, lax, ägg m.m! Sjukt gott! Precis som hemma! Jag älskar verkligen IKEA!!
Och självklart negerbollar och mumsmums till efterrätt!
UNDERBART!!


Birthday boy!!!


Men innan vi åkte hamnade jag och Chelsea nästan i trubbel med polisen..
Vi var i Miami på en tävling och stod i dushen när brandlarmet gick igång.
Men eftersom jag hade balsam i hela huvudet och det inte var någon rök eller några lågor för den delen, plus att folk fortfarande kom in för att använda toaletten så dushade jag klart och klädde på mig.
Då kommer en polis in och blir jättearg för att vi är kvar i byggnaden. 
Men jag tänker faktiskt inte springa ut naken om det inte ens är någon rök.
I alla fall så hade poliserna, efter att vi gått, letat rätt på Oliver och sagt åt honom att skälla på oss.
Whatever..

Nu ska jag snart till Miami igen och tävlar, och det verkar som att det regnar ute... blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0