Ingen bra dag

Nä de har fan inte börjat bra idag (ursäkta språket)
Det började förresten med att gårdagen slutade dåligt. Mobilen har tydligen bestämt sig för att lägga av. Har inte ens haft den i ett år och så lägger skärmen av, jäkla skrutt grej!
LG GW620 om nån undrar. Skulle kanske inte rekommendera nån att köpa den. Den funka bra i början men sen blev den slö och nu på slutet har den 2 gånger på 2 veckor lagt av alarmet så en gång ringde Oliver och väckte mig och sa att jag var sen till träningen så jag var tvungen att stressa som en idiot till poolen. Bara flög ur sängen! Efter det bad jag Eszter om hjälp och sa åt henne att om min dörr fortfarande är stängd när du kommer hem från Anthonys lägenhet på morgonen så väck mig. Så tidigare i veckan kanckade hon på min dörr för inte hade alarmet gått igång då heller.. Och så igår så frös telefonen och efter att jag tagit ur batteriet och försökt starta om den så funkar inte skärmen. Så det var gårdagen!

Imorse vakande jag till djungelljud för jag fick låna Melanies alarmklocka.
Sen var jag jättetrött under träningen fast det var ett lätt pass.
Sen var jag tvungen att stressa hem för att fixa en grej, sen stressa till cafeterin för att hinna äta frukost innan dem tar bort den. Glömde mitt owlcard hemma men fick komma in endå. Beställde en omelett, som nån fet ful tjej sen STAL! Jag blev så sjukt irriterad att jag nästan gick fram till henne och sa att du du behöver nog inte äta mer din fula tjockis, ät ett äpple istället för att stjäla min omelett!
Men det hade ju varit jätteelakt och som tur var sa Sam att han kunde göra en ny åt mig fast frukostdelen var stängd så jag blängde och morrade lite åt henne när jag gick förbi bara..

Japp, får väl hoppas på en bättre fortsättning på dagen, klockan är ju faktiskt inte ens 12 än...

Kommentarer
Postat av: ma

Oh, shit happens! vilken tur att du inte haft så många av sådana här dagar!!!

Hoppas dagen slutar bra, tänk rätt

Puss

Älskar dig

ma

2011-04-07 @ 20:35:36
Postat av: Andrea

hahahahahahhahaha, Du behöver nog inte äta mer din fula tjockis!! Den är standard här på MC nu:p hahaha

2011-04-19 @ 21:17:37
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0