23!

Tack så hemskt mycket för alla gratulationer!!

Det blev en bra födelsedag!
Laget sjöng för mig på morgonen, några blev lite smått förvånade när de hörde att det var 23 jag fyllde haha! Känner mig nästan som en gamling i laget..
Jag slapp simma Birthday swim, a.k.a 100max från pall ju närmre pers desto mer tas bort av passet, eftersom vi typ "toppar" till tävlingen i helgen och bara simmade 4500 i alla fall.

Efter skolan tog Chelsea med mig till köpcentret och valde ut en helt ny outfit med accessoarer till mig:)
Så himla snällt! <3

Sen frågade Kristen om jag kunde komma hem till henne efter vår löprunda och hjälpa henne att montera ett skrivbord som hon hade beställt från Amazon.
Så efter 1h löpning längsmed A1A som går längsmed stranden så cyklade vi hem till Kristen.
Lagom genomsvettiga för det är nästan 30 grader och ganska så hög luftfuktighet.
När hon låser upp dörren säger hon åt mig att gå in och kolla lite snabbt så att marsvinen har vatten (vilket jag av nån anledning inte tycker låter det minsta suspekt).
Så jag traskar in mot badrummet där marsvinen finns och när jag kommer fram till dörren skriker 12 pers som sitter och trycker där inne SURPRISE!!
Å shit va rädd jag blev!!
Och självklart jätteglad :D

Sen sjöng de för mig och vi åt glasstårta:) Mums! 

Lite bilder: Ursäkta mitt ofrächa jag efter löpningen..





***I LOVE MY FRIENDS!!***



Kristen som ordnade hela överraskningen!

Och Chelsea som tog mig till köpcentret och köpte en jättefin klänning åt mig

Näpp mamma, inget paket har kommit än! Men det kommer nog i veckan :)

Kommentarer
Postat av: ma

Härliga kompisar du har!!!!

Så blir det väl när man är värd det bästa!!!!!!!!!!

Puss, älskar dig

ma

2011-04-14 @ 17:43:24
Postat av: Andrea

Jag vill också ha dina kompisar! Snart kommer vi!!! :D:D:D

2011-04-14 @ 20:16:04
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0