Balance your life

De senaste dagarna har jag mått bättre och illamåendet har bytts ut mot en förkylning. Så jag har tagit det lite lugnt på träningen de senaste dagarna och nu har vi haft/ska ha ledigt hela helgen så jag försöker kurera mig ordentligt till på tisdag, då drar det igång igen, med morgonträningar och allt. Så nu är det slut med att sitta pigg på lektionerna tyvärr.
Idag har jag varit och kikat lite grann på Lauras match, men det är så sjukt hett där att man smälter efter 3minuter. Jag fattar inte hur man orkar hålla på med en sport i Florida som inte involverar att plaska runt i vatten..

Igår var vi på Maggianos en fin italiensk restaurang och åt födelsedagsmiddag med Rhi. Det var verkligen jättegott och jag åt en Spegetti lobster carbonara! mums!
Fast den slog inte min älsklingrätt pasta Da Vinci från Cheesecake factory! :)

Jag har beställt ett sånt här åt mig själv och åt syrran:
Klicka här för mer information.
Så nu längtar jag tills dom kommer :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Meh, den där är ju lila!

2010-09-06 @ 06:21:25
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: ma

Såg några friidrottare på Continental Cup som hade såna armband!

Puss ma

2010-09-06 @ 18:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0