Sjukling (spya varning)

Jag har blivit sjuk, hör och häpna!! Har inte varit sjuk på den här sidan Atlanten NÅGONSIN! (aka på 2 år)
Men nu har det hänt..
Jag är övertygad om att det är för att mina vitaminer är slut.. (Hoppas dom kommer snart mamma)
Kunde inte somna igår och låg och vände och vred mig länge länge sen började jag må lite konstigt och det slutade med en rush till toan och upp kom middagen.. Blää va äckligt.
Men tänkte att skönt nu har jag blivit av med det i alla fall och kan sova men nej då, det blev några rusher till under natten och vaknade kl 7 imorse av att klockan ringde och det var dax för lektion, men efter att ha försökt röra mig lite i vertikalt läge så var det bara att konstatera att magen inte var riktigt redo för det så jag kröp tillbaka till sängen och intog fosterställning.
Lyckades få nån timmas sömn innan klockan ringde igen för ett försök till nästa lektion, och den här gången gick det bättre. Fick i mig lite frulle och sen traskade jag i maklig takt till Cognition klassen. Har avvaktat lite med käket under dagen och lyssnat på magen och nu verkar han vara nöjd. Eftersom vi har policy att om man kan gå i skolan så kan man träna så jag lunkade vidare till träningen efter skoldagen, men berättade för Steve att jag spytt hela natten men mår bättre nu men att jag inte har ätit så mycket under dagen och är helt exhausted. Som tur var var det drills idag så jag kunde nyttja min otroliga flyförmåga och bara glida runt lite.
Nu är jag bara snorig och ska nog ta mig en tidig kväll för att sova ikapp några timmar.
Kanske ska hoppas på lite mirakelmedicin, eller vad säger du Malin ;)
Hoppas ni mår bättre där hemma!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Krya på dig världens bästa storasyster! PUSS!

2010-09-03 @ 20:49:06
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0